Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

i facebook

http://justgiving.files.wordpress.com/2009/01/facebook_logo.jpg aaaaaax..... to facebook...
tosoi k tosoi to krazun tosoi alloi to krazun k to xrhsimopoioun sta kryfa alloi to xun k de xerun na to xreisimopoiun alloi to liwnun k to perifaneuode.. to facebook exei kanei thn epanastash tu k prepei na po oti me kurase. na ksekatariso oti exw facebook to xrhsimopoiw - me metro- exun perasei meres p de to anoiga omws exun perasei k meres p variomun k ebena na kanw quiz k na paixo poker. to facebook gia mena einai opws kate allh selida p exw sta bookmarks p ta bw na perasun liga lepta h ta bw na xreisimopoihsw eite na tsekarw an exei kanei kamia ypopth kinish o filos mu h an exei valei kamia foto h koliti mu, kana kutsobolio tpt endiaferon. apo thn allh exei symbei k to klasiko p koloxerese k vriskeis atoma apo dhmotiko k molis vreis enan tus vriskeis olus k koloxerese k les poso megalwsan, vlepeis to typo pu g?ustares k se eftyse k twra einai atliotatos k euxese na to hxeres prin 10 xronia. alla auto p me enoxlei einai ooooloi auth p vriskun kati gia na kraksun. "ade re gt na exw facebook? na mpenei o katenas na vlepei ti kanw k ti foto exw?" re file! de tes na vlepun? bale limited profile, h apla mh vazeis mesa auta p den tes na mateutun. "gt na exw facebook? gia na vrw gomena?" e ama to les auto fenete poso malakas eisai k poso rixh einai h kefala su.
to facebook re exei plaka vlepeis polla ekei mesa. vlepeis trela atomakia, na se enhmeronun gia to ti kanun kristina is happy, is sad , is eating, is out, is craping. tus trelus me tus 13,254 filus k fysika na peraseis wwwres me tis files su krazodas tis fetes apo to sxoleio/ uni/h th kainurgia gomena tu prohn su.
auta p htan pragmatika enoxlhtika sto facebook exun ginei parelton. dld ta ateleiota quiz sto home page (lysh: hide) kai to na mhn boreis na breis to wall tu allu sta 1000 aplication (lysh: to box einai sto panw meros ths selidas pleon) etsi loipon to mono enoxlhtiko me to facebook einai oloi oi retards pu lene pws den telun facebook k benun apo allu to profil na tsekarun. autoi oi typoi einai toso eknembristikoi oso oi typoi pu kaulwsan xafnika me thn apple kai exun macbook pu de xerun na to proferun ipod touch iphone me 2000 aplication autokolitaki apple sto autokinito k kaulwnun apeira k krazun kate allh marka h ta windows k to tupo p eftiaxe ta windows klp klp.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου