Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

pws na mhn ginume TSOLIA?

ti matame otan eimastan mikres?


oi kyries



xionath: einai toso omorfh p ginete apeilh gia kapoia allh gynaika k g auto petenei. h monh ths swtiria, h psysikh omorfia ths, pu ta th swsei sto telos.

wraia koimomenh: kataramenh apo th gena ths gia politikus logus. skotonete apo mia allh gyneka logo zhleias. enas adras th swzei me ena fili epeidh einai toso omorfh.

yasmin: prepei na padreutei. enas pio dynatos adras thn krataei sklava tu k sozete apo enan alhth tu dromu epeidh einai poly omorfh kai plusia.

ariel: h monh ths euxh einai na ginei pio omorfh me imima na xasei th fwnh ths. de peirazei den exei k tpt na pei.

pedamorfh: enas adras th krataei sklaba, den ton telei giati einai asxhmos. molis ginei omorfos k plusios..ton telei.

staxtopouta: paei se enan adra gia na xefygei apo th ftwxh ths zwh.

oi kyrioi



eric: na eisai omorfos k plusios me wraia mallia

o ths xionaths: na eisai omorfos k plusios me wraia mallia

o ths staxtoputas: na eisai omorfos k plusios me wraia mallia

philip: na eisai omorfos k plusios me wraia mallia

to teras: na eisai omorfos k plusios me wraia mallia

aladin: an den eisai omorfos k plusios me wraia mallia, na paristaneis oti eisai.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου