Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Pragmata pu prepei na apofeugei o adrikos plhtysmos.

Hmun x8es vrady me ena zeugari filwn mu gia poto k sto apenadi trapezi ka8otan enas…typos.O opoios epine ena poto me enan anana pano. De boresa na mhn to anafero na mhn po kati. Poso xeneroma na vlepeis enan adra EITE 20 EITE 40 na pinei apo potiri me tsiliburdes epano. Frutakia kalamakia obrelitses bales xristugenwn fru fru kai xrysoskonh. OXI RE. Oso hardcore kai na eisai, oso kuklos k 8eos kai bratsaras k na glystrane panw su oi gomenes me duskolia 8a boreseis na “shkwseis” estw k misi feta banana sto poto su. Tu pusth dld pare ena UISKI RE ME PAGO k ase to elafri kokteil.
Apo thn alh olo auto to hardcoriliki mhn to perifaneuese k toso deixe opws 8es poso megala einai ta arx*** su alla pros 8eu mhn ftyneis. Den prokete na aresei SE KAMIA. Apla mhn ftyseis……katapie to.
Ean eisai panw apo 15 xronwn KATEVASE kathe ti afhsa apo tus toixus su. Gomenes autokinita pana8inaikoi kai OLA. Mhn ta kripseis. Peta ta.
Genikotera prospa8hse na mhn eisai toso kaburas k mh milas poly an eisai. Zip it. Mhn les gia byzia kai mhn sfyrizeis se gomenes mhn les ti mwro einai auto.mhn perifaneuese gia to skatamaxo su an den einai odws kalo. Mhn griniazeis gia to poso liga leuta exeis k poso sklhrh einai h zwh su. Xesthkame. Mhn eisai mizeros.
Mhn tolmiseis pote na xreisimopoihseis ka8e eidus make up. Tipota. Mhden. Nada. Oxi make up. de pa na xeis 1000 spiria. Kai pros 8eu oxi molivi. Poso vlakas eisai? Ti eisai ? emo eisai? Ai xevapsu re skatoflore kai fytrwse 2 arxidia.
Boreis na klaseis kai na reuteis kai mporeis na vrizeis (ligo) kai na fer8eis ektos eautu sto dromo Boreis na eisai pada sth trixa h pada a8lios kai vromikos-kapoia 8a gustraei.(h fili mu h danah paradeigma)
Boreis na drepese na parageileis faghto delivery kai boreis na mhn plhrwneis h na plhrwneis ta pada. Boreis na foras roz kai boreis na foras daxtylidia k kosmhmata an to apaitei to stylaki p les oti exeis. (kat eme as to paraleipsume omws) boreis na klais se tainies kai boreis na xereis oles tis markes k olus tus diashmus (ase na su ma8ume k emeis tpt omws) boreis na trws brizoles kai na kaneis hxus k grimatses me thn ododoglyfida (me metro) kai boreis na trws fuagra kai diafores galikes malakies.

1 σχόλιο: