Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Μόνο εγώ είμαι τόσο ηλίθια?

Καλά πριν από 40 λεπτά περίπου μου ήρθε μια επικίνδυνη φλασιά...και λέω στον εαυτό μου "πωω πωω μαλακααα σκέψου ρε οτι ο Walt Disney είναι κατεψυγμένος.. ρε δεν το πιστεύω.. άκου να δεις! είναι κάποιος παγωμένος κ ποιος ξέρει πότε θα ξυπνήσει!!" για λίγο κόλλησα και μετά απόρησα πως υπήρχε αυτή η τεχνολογία τότε. Και…σαν κλασική μου κίνηση...ανοίγω νέο tab πατάω search στο google και ξαφνικά παθαίνω ένα μικρό κακαμπράζ. ΡΕ δηλαδή ΜΟΝΟ ΕΓΩ είμαι ΤΟΣΟ ηλίθια που νόμιζα τόσα χρόνια, από μικρό κοριτσάκι οτι αυτή η ιστορία είναι αλήθεια? Δε το 'χα σκεφτεί ποτέ…το 'χα ακούσει μικρή κ πραγματικά έως και τώρα πίστευα ότι ήταν αλήθεια. Τελικά, το ίντερνετ λέει πως ο Walt Disney πέθανε στις 15 Δεκεμβρίου το 1966. Η ιστορία οτι το σώμα του είναι κρυογονικα κατεψυγμένο μέχρι να βρεθεί θεραπεία για το καρκίνο του πνεύμονα και οτι το έχουν στη Disneyland κάτω από το τρενάκι Pirates of the Caribbean (αυτό δε το ήξερα) είναι ένας μύθος. Στη πραγματικότητα το σώμα του αποτεφρώθηκε και υπάρχουν έγκυρα νόμιμα έγγραφα που δηλώνουν οτι οι στάχτες του ενταφιάστηκαν στο νεκροταφείο Forest Lawn στη Glendale της California. 'Εμαθα επίσης πως η πρώτη πραγματική κρυογονική κατάψυξη έλαβε χωρά ένα χρόνο μετά το θάνατο του Disney αλλά το μυαλό μου είχε κουραστεί σε αυτό το σημείο κ δεν μπήκα στη διαδικασία να το ψάξω περεταίρω....'Ακου να δεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου