Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

oσο ακους μαθαινεις

προσπαθω να διαβασω κ δεν μπορω. ειπα λοιπον να κανω ενα διαλλημα. μιλαγα με εναν φιλο μου στο msn κ του ελεγα πως θα ηθελα να μπορω να κανω ολα αυτα που θελω και μεσα σε εισαγωγικα ονειρευομαι. κ θυμιθηκα κατι τρελους στιχους.δε με καταλαβε..και με ρωτησε...τι θες?
[ θελω να μη σταματησω να σκεφτομαι υπεροχα, θελω να γυρισω το χρονο πισω να διορθωσω,θελω να μπορεσω ονειρα να εκπληρωσω. θελω να συνχωρεσω μα και να μη χρειαζετε, θελω να γινομαι καλητερος μερα με τη μερα,θελω να βρω καποιον να με αγαπαει κ να μου δωσει,θελω να βρω το κουμπι που σταματαει τη σκεψη. θελω να βρω το εισιτιριο η ειρηνη πισω στο κοσμο να επιστρεψει. θελω να θυμαμαι τα ονειρα μου αφοτου ξυπνησω. θελω να βουλωσω καποια στοματα σαπια. θελω να πεταξω στο κοσμο να ταξιδεψω. θελω να μη πεθαινανε καποιοι.θελω να επιστρεψω στη παιδικη μου ηλικια, θελω ενα νησι, λευτα ευτιχια.περισσοτερο σεβασμο- λιγοτερη βια. θελω να θελω κι αλλα. θελω να καταλαβαινεις οτι εννοω. ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ]

καποιες φορες αυτα που θελουμε ειναι απλα, αλλα φανταζουν αδυνατα. κι αλλες, ειναι αδυνατα. ξερεις, πιστευω σε αυτο που μου ειπε κ ο φιλος αυτος...πως οταν θες κατι πολυ δεν υπαρχουν εμποδια....
εμμ..καποιες φορες δυστιχως υπαρχουν εμποδια.. εμποδια που δε ξεπερνιουντε. το θεμα ειναι να συμβιβαζομαστε, κ να ειμαστε καλα με οτι εχουμε..
κ οπως μου ειπε καποιος πριν 5 περιπου χρονια.... "ποτε μην σταματησεις να κανεις ονειρα..γιατι χαρη σ'αυτα ζουμε."
και ειχε δικιο το πουστρακι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου