Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

τι βλάκες άνθρωποι...

Υπάρχουν κάποιες κατηγορίες ανθρώπων που είναι πραγματικά βλάκες. Είναι ο ορισμός της βλακείας και τώρα δε θα επεκταθώ και πολύ γιατί έχω να δω Παπακαλιάτη αλλά θα επανέλθω και θα ξαναγράψω εδώ μέχρι να τις εξαντλήσω.
Αρχίζουμε λοιπόν:

Oι άνθρωποι που οδηγανε hummer. Aν οδηγάς hummer συγνώμη... είσαι καθυστερημένος. Kοίτα γύρω σου, κοίτα στο καθρέφτη του hummer σου. Δεν πας στο Withlacoochee, πας στο super market. Και δεν το πιστεύω οτι ο κόσμος πραγματικά αγοράζει κίτρινα... είναι σαν να αγοράζεις ένα δικό σου μίνι λεωφορείο.

Οι τύποι που έχουν bluetooth είναι εντάξει...αυτοί που το φοράνε όμως...όσο δεν μιλάνε... Kι εγώ έχω 100 ευρώ φίλε. Aπλά δε τα φοράω στο αυτί μου. Ας κυκλοφορώ κι εγώ με ένα 100αρι στο χέρι.....όχι όχι..δε το χρησιμοποιώ τώρα..απλά το κρατάω..

Οι άνθρωποι που κυκλοφορούν 3 μέρες με τη στάμπα ένος club. Μπράβο μαλάκα πήγες σε club. Πλύνε το χέρι σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου