Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Sidekick lx review.

features: MMS, Polyphonic Ringtones, Global Ready, Video Recording, Color Screen, Bluetooth Enabled, Calendar, Email Access, Internet Browser, MP3 Player, PDA-PC Sync, SMS-Text Messaging, QWERTY Keyboard, Speakerphone, USB Interface

Λοιπόν είναι δύσκολο να δώσω ένα ικανοποιητικό review εφόσον τη δεύτερη μέρα που το είχα το έσπασα κ δεν το έχω δουλέψει σε όλο του το μεγαλείο.
Από την άλλη δεν νομίζω οτι θα άλλαζε καθόλου το τελικό συμπέρασμα μου.
Θα αρχίσω με κάτι θετικό. Είναι cool γιατί ανοίγει γαμώ. Είναι cool γιατί δεν θα το έχει κανένας άλλος δεδομένου του οτι είσαι σε αυτή την ήπειρο. Έτσι κι εγώ είτε Αγγλία είτε Ελλάδα το ανοιγόκλεινα κ μου λέγανε ώωω και περηφανευόμουν. Όμως...όπως και όλα τα ωραία πράγματα γρήγορα τα βαριέσαι. Και έτσι περνάω στα αρνητικά. Η κάμερα είναι εκπληκτικά μέτρια. Βέβαια έχει video. Έχει τρομερά δύσκολο χειρισμό και ουσιαστικά δεν έχει μενού. Είναι γιγαντιαίο και η οθονούλα του ανοίγει στη τσάντα μου συνέχεια. Σπάει δύσκολα, καθώς μου έπεσε από 48 μαρμάρινα σκαλιά και χάλασε μόνο το mini sd slot. Βέβαια αυτό σημαίνει οτι καταστράφηκε γιατί δεν χωράει τίποτα πια. Επίσης, δεν μπορείς να το κρατήσεις με το ένα χέρι ότι κ αν κάνεις. Όταν έχεις το προφίλ δόνησης το μηνύματα δεν δονούνται μόνο οι κλήσεις το οποίο είναι retarded. Το μεγάφωνο είναι για το πέο. Α ναι..και η μπαταρία τελειώνει σε μία μέρα όταν ΔΕΝ το χρησιμοποιείς. Δεν έχει παιχνίδια, δεν μπορείς να βάζεις τραγούδια για ringtones ή φωτό για background παραμόνο αν φτιάξεις ειδικά themes στο computer.
Final verdict: NOT RECOMENDED

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου