Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Loosers

Είχα αρχίσει μια λίστα το Δεκέμβριο του 09 με το ποιους θεωρώ ΒΛΑΚΕΣ αλλά δεν είχα πολύ χρόνο λόγο παπακαλιάτη και τελικά δεν τη συνέχισα ποτέ. Σαν αναβλητικό άτομο που είμαι.
Συνεχίζω λοιπόν. Είχα πει:

Oι άνθρωποι που οδηγανε hummer. Aν οδηγάς hummer συγνώμη... είσαι καθυστερημένος. Kοίτα γύρω σου, κοίτα στο καθρέφτη του hummer σου. Δεν πας στο Withlacoochee, πας στο super market. Και δεν το πιστεύω οτι ο κόσμος πραγματικά τα αγοράζει κίτρινα... είναι σαν να αγοράζεις ένα δικό σου σχολικό.

Οι τύποι που έχουν bluetooth είναι εντάξει...αυτοί που το φοράνε όμως...όσο δεν μιλάνε... Kι εγώ έχω 100 ευρώ φίλε. Aπλά δε τα φοράω στο αυτί μου. Ας κυκλοφορώ κι εγώ με ένα 100αρι στο χέρι.....όχι όχι..δε το χρησιμοποιώ τώρα..απλά το κρατάω..

Οι άνθρωποι που κυκλοφορούν 3 μέρες με τη στάμπα ένος club. Μπράβο μαλάκα πήγες σε club. Πλύνε το χέρι σου.

Και προσθέτω:
Αντιπαθώ τους εξής ανθρώπους:

αυτούς που σηκωνοντε από το μετρό όταν ακούνε την επόμενη στάση ή το αεροπλάνο όταν προσγηώνεται . Ντάξη βρε μαλάκα έφτασες τι σηκώνεσε λες και δεν ξέρεις οτι θα πρέπει να περιμένεις.

αυτούς που κάνουν like στον εαυτό τους... Κοριτσάκι μου για να ποστάρεις κάτι σημαίνει ότι σ' αρέσει... Άσε τα likes για τους άλλους.

αυτούς που επιμένουν οτι οδηγάνε καλύτερα από σένα, οτι μπορούν να πιούν πιο πολύ απο σένα, οτι γαμάνε πιο πολύ απο σένα και πάει λέγοντας.

αυτούς που έχουν φοβερή εφράδια να μιλάνε για άλλους και να τους κράζουν αλλά μπροστά τους το παίζουν πολύ ευγενικοί και καλοί. Αυτοί οι τύποι είναι γελείοι. Είναι χειρότεροι από τους ψεύτες γιατί οι ψεύτες είναι απλά κότες αλλά αυτοί είναι γλυώδεις non-ballers.

τους βλάκες που λένε οτι δεν ξέρουν να φτιάξουν μακαρόνια ή αυγά. Συγνώμη...είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ. Μακάρι να λες αλήθεια, και να πεθάνεις απο ασιτία. Ο κόσμος δεν σε χρειάζετε.

τους ταμίες που πρέπει να πληρώσεις 6 ευρώ, τους δίνεις 11 για να σου δώσουν 5 και σε κοιτάνε λες και είσαι εσύ ο βλάκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου