Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Vaso said u are...REJECTED

Βασικός τρόπος συμπεριφοράς απέναντι σε ανθρώπους ή "ζώα" ανθρώπους:
Φιλαράκι ή φιλενάδα έχεις την ευκαιρία να μου δείξεις πόσο μαλάκας άνθρωπος είσαι, αλλά μετά αν δεν υπάρχω στη ζωή σου μην αναρωτηθείς τι και πως. Εσύ το προκάλεσες.
Και εξηγούμαι.
Στις ανθρώπινες σχέσεις είμαι ως ένα σημείο ψεύτρα. Για το καλό μου και ίσως το δικό σου.
Και ξαναεξηγούμαι.
Το παίζω χαζή, ηλίθια, κάνω τον μαλάκα για να δω πόσο θα με εκμεταλλευτείς. Αν το κάνεις μια φορά στο αναφέρω με τον τρόπο μου ώστε να έχεις μια ευκαιρία, γιατί όλοι αξίζουν μια δεύτερη. Από εκείνο το σημείο σε αφήνω εντελώς ελεύθερο τύπου "Κάνε ότι νομίζεις". Αν κάνεις το ίδιο λάθος ή κάτι που θα δείξει ότι όντως με έχεις για μαλάκα την πάτησες. Την έχω κάνει σφαίρα. Και για να στο κάνω πιο λιανά όλοι είμαστε οικολόγοι μπροστά στους άλλους και δεν πετάμε το χαρτάκι μας στο δρόμο, αλλά το θέμα είναι τι γίνεται όταν βρεθούμε μόνοι μας, εμείς, ο δρόμος και το χαρτάκι.
Εδώ σε θέλω κάβουρα, να περπατάς στα κάρβουνα. Κι αν δε μπορείς να περπατήσεις, θα καείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου