Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Φιλίες.

Έχεις υπάρξει φίλος με κάποιον για πολύ καιρό και ξαφνικά βρίσκεις τον εαυτό σου να ξενερώνει μαζί του; Με τη συμπεριφορά τους. Να καταλαβαίνεις οτι είναι παράλογο να σου συμπεριφέρονται με τον χι ψι τρόπο. Και σκέφτεσαι..."καλά..τι σκατά;δεν με ξέρουν;" Αυτό που πρέπει να έχουν υπόψιν μας είναι πως στις φιλίες τελικά οι άνθρωποι έχουν στο μυαλό τους κάτι για σένα που δεν είσαι. Υπέθετα πως οι φίλοι μου ξέρουν πάνω κάτω πως είμαι. Θα αστειευτώ πολύ, είμαι ανοιχτή σε πολλά θέματα και κράζω ενίοτε άσχημα κλπ. Κ κοίτα τώρα το περίεργο. Είχα άδικο. Στην αρχή όταν με γνωρίζει κάποιος ξέρει οτι είμαι έτσι ακόμα κ αν δεν είμαστε πολύ κοντά, κ όσο ερχόμαστε πιό κοντά και η φιλία μας χτίζετε είναι σαν να με γνωρίζουν λιγότερο. Σαν να αρχίζουν να διαλέγουν τι θέλουν να βλέπουν από τη προσωπικότητα μου, οτι δεν θα αντιδράσω σε μαλακία - γιατί αν αντιδράσω θα σβήσω τη φιλία μας. Σαν να βλέπουν το καλό μόνο κ την υπομονετική μου πλευρά ΔΕΣ ΟΛΟ ΜΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΒΡΩΜΑ. Άμα υπάρχει κάτι που δεν σ' αρέσει στη φίλη σου μην το αγνοείς και μην παριστάνεις οτι δεν θα σου σκάσει εσένα γιατί είστε φίλες. Δεν έγινες φίλη με ένα λαγουδάκι, έγινες φίλη μαζί μου κ δεν είμαι μόνο καλό άτομο. Μην νομίζεις οτι δεν θα σπάσω σε σένα ή θα δεχτώ ότι μαλακία κάνεις.
Οι φίλοι σε ξέρουν ρε καθυστερημένο Ξέρουν τι εννοείς όταν λες κάτι και πως το λες. Σε έχουν ακούσει να δουλεύεις ή να κράζεις κάποιον τρίτο και ξέρουν πότε τους κοροϊδεύεις ή λες ψέματα στα μούτρα τους. Δεν είναι ηλίθιοι. Εσύ τους τα 'μαθες. Γι' αυτό μην προσπαθείς να κοροϊδέψεις τους φίλους σου γιατί το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κοροϊδέψεις τον εαυτό σου. Οι φίλοι είναι κάτι που θέλει δουλειά. Όπως κάθε σχέση. Μην έχεις κανέναν δεδομένο και μην νομίζεις οτι τους ξέρεις.

2 σχόλια:

  1. an krino ap osa les... mallon stenaxorises kapoia fili sou? den exei simasia... pragmati merikes fores etsi einai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν στεναχωρησα εγω.. απογοητευτικα. αλλα....οτι παιρνεις δινεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή