Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

I love Daihatsu.

Έχω ακούσει πολλές φορές οτι θα μπορούσα να έχω καλύτερο αυτοκίνητο Και ναι. θα μπορούσα. Αλλά εγώ αγαπάω Daihatsu. Το feroza είναι τρελό. Είναι harcore μέσα κ έξω. Δεν είναι τεράστιο για τζιπ αλλά είναι τούμπανο. Το δικό μου είναι ετών και ετών αλλά δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ. Αν θυμάμαι καλά, 100 άλογαΤο copen. Είναι γλύκα. Είναι καρακλασάτο και για μικρό αμαξάκι έχει πολλά να πει. Αν δεν είσαι ψηλός ή χοντρός το copen είναι τέλειο. Είναι σχετικά γρήγορο αν και θορυβώδες αλλά όντας λίγα εκατοστά πάνω από την άσφαλτο νιώθεις διπλάσια τη ταχύτητα. Πετάει και κωλαράκια. Ανοιχτό , ασημί και με κόκκινα lether καθίσματα είναι κούκλα. Κ μόνο κοντά στα 15 χιλιαρικάκια αν δεν κάνω λάθος. 0-100 σε 11δλ, 87 άλογα, με τελική 185. Και φυσικά..το πολλά υποσχόμενο HVS. Αμήν.
Δεν θα υπερασπιστώ τίποτα. Τούμπανα. Κ σ όποιον αρέσει.

1 σχόλιο:

  1. I love 2cv..!! Αλλά ας πούμε για το TERIOS... α) Τούμπανο Jimny μπροστά, Samurai γαμάτο από πίσω, θηρίο Renegade πιο πίσω κ λίγο πιό πίσω το ασημένιο, φλώρικο, λεπτούλη daihatsu... Προορισμοί: Πάρνηθα, Πεντέλη και γενικά λάσπες και βουνά.. Και εκεί που οι άλλοι αγκομαχούν σκεπτόμενοι "τί άλλο να πειράξω..? τόσα λεφτά γαμώτο" περνάει από δίπλα το μαμήσιο TERIOSακι, που με το ζόρι τους έβλεπε από τα σκατουλί τζάμια του...
    β) Εκεί που η γαμημένη η αθήνα πείζει το TERIOS, ακόμα προχωράει.. Μα είναι ΤΟΣΟ λεπτό.. εντάξει στριμώχνεσαι λίγο μέσα αλλά νομίζω οτί αυτό μπορούμε να το πούμε.. είναι cosy...
    γ) όποια λέξη έχει μέσα ΙΟΣ την αγαπώ...

    Μέχρι που βαρέθηκα τα πλυσίματα, οι άλλοι τα γαμήσανε στα φτιαξίματα, και εγώ ψάχνω 2cv...

    ΑπάντησηΔιαγραφή