Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Παραμύθια τούμπανο.

...για να ανακαλύψεις πως είναι ο πιο άμεσος τρόπος για να φανείς καραγκιόζης.
Εγώ, εσύ, αυτός. ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
Πες την αλήθεια ρε και άσε τις μούφες. ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ. Στη φιλία, στη σχέση σου, στη μαμά σου, στο μπαμπά σου, στο σκύλο σου.
Δε χρειάζεται να μου χαϊδεύεις τα αυτιά για να μη με χάσεις από φίλο. Πες μου πότε κάνω μαλακία, πως δε μου πάει αυτό που φοράω, πως βαριέσαι να μου μιλήσεις αυτή τη στιγμή, πως σου χρωστάω 10 ευρώ εδώ και μια εβδομάδα, πως είμαι λιγάκι χαζός.
Δε χρειάζεται να μου τάζεις τον ουρανό με τ' άστρα για να με πηδήξεις. Πες μου πως σ' αρέσουν τα μάτια μου, τα βυζιά μου, τα μπούτια μου, ο κώλος μου, πως δεν είσαι των σχέσεων και ότι θέλεις μόνο sex, πως είσαι κολλημένος με άλλη και απλά θες να ξεχαστείς με εμένα, πως έχεις μόνο καύλες.
Δε χρειάζεται να μου λες πως ήσουν με έναν φίλο και τα έπινες, ενώ σαλιάριζες με άλλες. Πες μου πως βαρέθηκες την σχέση μας, πως έχω γίνει ανιαρή, βαρετή, γκρινιάρα και δε με αντέχεις άλλο, πως δε με θέλεις πια και καλό είναι να τραβήξουμε διαφορετικούς δρόμους.
Δε χρειάζεται να μου προτείνεις να πάμε για καφέ, ενώ δε με πας καν σαν άνθρωπο. Πες πως δεν έχεις άλλο άτομο να πας και είμαι η τελευταία σου επιλογή, πως τώρα που έρχονται οι φοιτητικές εκλογές θες να με ψήσεις να σε ψηφίσω, πως χώρισες πρόσφατα και θες να κλαφτείς σε κάποιον, πως θες να μάθεις για το τι κάνει ο πρώην σου που είναι φίλος μου. Πες μου πως θες απλά σημειώσεις.
Δε χρειάζεται να με παίρνεις τηλέφωνο για να έρθω να πάρω μια χτένα που έχω αφήσει στο σπίτι σου. Πες πως σου έλειψα και θες να με δεις, πως είσαι αρκετά εγωιστής και προσπαθείς να βρεις τρόπο να με πλησιάσεις. Πες μου έστω πως χτένα βρίσκω παντού, εσένα όμως όχι.
Δε χρειάζεται να λες πως θα περάσεις όλα τα μαθήματα που χρωστάς. Πες πως θα διαβάσεις αν δε βαριέσαι, πως ο καθηγητής δε φταίει, αλλά εσύ που δεν είσαι fan του διαβάσματος, πως πληρώνω τσάμπα, γιατί στην ουσία δεν σπουδάζεις, αλλά ξύνεις τα αρχίδια σου, πως δε γουστάρεις τη σχολή σου και θες να την παρατήσεις.
Ο κάθε φίλος, σύντροφος, γονιός, γνωστός περιμένει από εσένα την αλήθεια. Αν εσύ του προσφέρεις απλόχερα το ψέμα σου, χάνεις και την ώρα και την αξιοπρέπεια σου. Γιατί κάποια πράγματα φαίνονται με τον καιρό και τότε είναι που συνειδητοποείς πως σπατάλησες χρόνο και σάλιο να πεις ψέματα και κανένας από τους παραπάνω δε σε έχουν πια σε εκτίμηση.
π

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου