Σάββατο 24 Απριλίου 2010

for the record

Ήρθε η ώρα να κάνουμε μια μικρή ανακεφαλαίωση Καταρχάς έχω βαρεθεί τα πάντα και τους πάντες. Υπάρχει κάποιος λόγος αν δεν σου έχω μιλήσει πάνω από 2 βδομάδες ή 2 μήνες ή 6 μήνες. Είναι επειδή σε έχω βαρεθεί. Και δεν θέλω να σου μιλήσω. Δεν "έχω τρεξίματα". Απλά δεν θέλω. Άμα μου ζητάς κάτι και σε χιώνω απλά ΔΕΝ ΘΕΛΩ να το κάνω. Πιθανότατα δεν έχω καν άλλα πλάνα.
Από την άλλη όμως αναγνωρίζω όταν κάποιος είναι σε αυτήν τη θέση και εγώ στην απέναντι. Δεν σε πιστεύω όταν μου λες "ότι χρειαστείς πάρε με". Γιατί δεν είμαι ηλίθια. Τουλάχιστον έχε τ' αρχίδια απλά να ΜΗΝ το πεις. damass.
Δεν είμαι άτομο που θα γίνει εκνευριστικότατο η πιεστικό. Ειδικά άμα βλέπω οτι δεν γουστάρεις. Αλλά τις προσπάθειές μου θα τις κάνω. Είστε όμως πολύ βλάκες όλοι εσείς που βλέπετε οτι κάποιος κάθε τόσο κάνει χι ψι προσπάθειες να σας προσεγγίσει και ρίχνετε χι μα μόλις σκάει στη μάπα σας και δεν μπορείτε να τον αποφύγετε λέτε ένα σωρό μαλακίες. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να αποφύγεις κάποιον από το να του το πεις. Όταν κάποιος είναι αρχίδας απέναντι σου και σου προίζει μην γίνεσαι δυό φορές αρχίδας και τον αναγκάζεις να σε προίζει κι άλλο ή να αναρωτιέται απλά πες του το "ξεκόλα".
Είστε όλοι ζώα. Εκεί θέλω να καταλήξω. Δεν ξέρετε να συμπεριφέρεστε και δεν ξέρετε πότε είναι σωστό να είστε εγωιστές και με ποιο τρόπο. Κωλόζωα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου