Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Αυτή η δεκαετία.

Αυτά τα δέκα χρόνια έγιναν και έκανα πολλά. Ήμουν παιδάκι,και μεγάλωσα. Άλλαξα σχολείο και μετακόμισα Έκανα τη πρώτη μου σοβαρή σχέση κεράτωσα και κερατώθηκα. έκανα πολλές κολλητές και μάλωσα με όλους τους φίλους μου. Πήρα όλα τα διπλώματα μου στα γαλλικά και άλλαξα εκατό φορές το στιλ μου. Βγήκα πρώτη φορά σε club, πέρασα το μεγαλύτερο μεθύσι μου, ξέρασα. Πέρασα το μεγαλύτερο άγχος και έγραψα πάρα πολλά και πολλούς στα αρχίδια μου. Έμαθα να παίζω drums , έμαθα να ζωγραφίζω και μετά το ξέχασα. Οδήγησα , τράκαρα. Έφυγα στο εξωτερικό έζησα μόνη μου, έζησα με τον φίλο μου. Ερωτεύτηκα και αγάπησα. Χώρισα 20 φορές μέσα σε ένα μήνα. Έμαθα να μαγειρεύω και έφαγα όλη τη σαβούρα της ζωής μου. Ευχόμουν και νόμιζα το 2010 θα υπάρχουν αμάξια που θα πετάνε και σπίτια στο φεγγάρι...αλλά απογοητεύτηκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου