Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

Bugatti Veyron







Μέχρι πέρσι πίστευα πως η Bugatti είναι ένα παντοδύναμο μα κακάσχημο αυτοκίνητο. Αυτό μέχρι να το δω από κοντά. Έχει πολύ άγρια μούρη, κωλάρα και ο ήχος που βγάζει είναι σχεδόν ηδονικός. Η αδιάψευστη εικόνα των αριθμών μερικές φορές απεικονίζει τα πράγματα καλύτερα: Η Bugatti Veyron 16.4 έχει 6 κυλίνδρους περισσότερους από ένα άρμα μάχης τύπου Leopard 1A (υπολείπεται ελαφρώς σε συνολική ιπποδύναμη), πολύ περισσότερους ίππους από ένα Μ113 (τεθωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού) και κοστίζει μόλις 1,7 εκατομμύρια δολάρια.
Το όχημα μεταφέρει την έννοια της αυτοκίνησης σε άλλο επίπεδο: Τελική ταχύτητα που προσεγγίζει τα 406 χ.α.ω., επιτάχυνση έως τα πρώτα 100 χ.α.ω. σε περίπου 3 sec. (για την ακρίβεια κάτι λιγότερο, αλλά ποιος θα καταλάβει τη διαφορά), 1.001 ίππους και 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (DSG για να είμαστε ακριβείς).
Το άνω τμήμα της μηχανής για λόγους ψύχρανσης είναι πλήρως εκτεθειμένο στα στοιχεία της φύσης και δεν διαθέτει κάλυμμα, ενώ ούτε λόγος να γίνεται για ”οικολογικές ανησυχίες”, καθώς η Bugatti διαθέτει 4 turbo.
Το αμάξωμα ”έρχεται” σε 5 ξεχωριστούς συνδυασμούς διχρωμίας, ανάλογα με τις επιθυμίες του αγοραστή, ενώ η διχρωμία μπορεί να συνεχιστεί και στο εσωτερικό, αν και όχι απαραίτητα. Τα φύλλα αλουμινίου που κοσμούν τμήμα της καμπίνας της Veyron 16.4 αποτελούν μια ιδιαίτερα σπάνια (και εξαιρετικά ακριβή) πρόσμιξη αλουμινίου με μαγνήσιο, ενώ η μηχανή ”συστήνεται” στον περίγυρο με κουμπί εκκίνησης.
Από τα 5 όργανα που δεσπόζουν μπροστά από τον οδηγό το πιο ασυνήθιστο είναι εκείνο που βρίσκεται κάτω και αριστερά. Οι ενδείξεις του ξεκινούν από το μηδέν, τελειώνουν στο 1.001 και πληροφορούν τον οδηγό για την απόδοση του W16.
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι η τελευταία ένδειξη στο ταχύμετρο είναι τα 280... μίλια ανά ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα έρχεται σε λιγότερο από 1 λεπτό.

rccafe.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου