Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Όπλα.

Διάβαζα ένα forum για όπλα και οπλοκατοχή και αυτή τη στιγμή διίσταμαι απόλυτα. Δεν θα ήθελα καθόλου να ξέρω οτι ο κάθε μαλάκας εκεί έξω μπορεί να έχει ένα όπλο όταν ο αδερφούλης τριγυρνάει στο κέντρο. Από την άλλη θα γούσταρα πολύ να 'χω 5 όπλα και να βαράω στην αυλή μου. (Ίσως να προσπαθούσα να...curve the bullet?) Διχάζομαι αρκετά να αποφασίσω αν είμαι υπέρ η κατά την οπλοκατοχής και οπλοφορίας. Τα όπλα υπήρχαν πάντα στην ιστορία της ανθρώπινης φυλής, άρα οι απόπειρες αφοπλισμού είναι μάλλον μάταιες. Όπλο μπορεί να είναι και ένα πιρούνι. Κ αν κάποιο τρελός θέλει να σκοτώσει - θα σκοτώσει. Όμως δεν είναι και ιδιαίτερα δύσκολο κάποιος να γίνει κάτοχος όπλου. Ο καθείς που έχει γραφτεί σε σκοπευτικό όμιλο και έχει συμπληρώσει τις "ώρες πτήσης" (1 χρόνος και ένας ορισμένος αριθμός αγώνων) μπορεί εύκολα να έχει νομιμότατα και 9αρι και 45αρι πιστόλι με κάννη μεγαλύτερη των 4 ιντσών.
Όι άδειες οπλοκατοχής όπως και οπλοφορίας δίνονται με κάποιο σκοπό, είτε είναι για αθλητισμό, είτε σαν κειμήλιο, είτε σαν συλλέκτης, κλπ. Από την στιγμή που δεν θα είναι για κάποια δραστηριότητα, με τι "δικαιολογία" θα μπορεί κάποιος να κατέχει νόμιμα ένα όπλο;
Αντίθετα όμως γιατί να μην έχω το δικαίωμα να αγοράσω όπλο ακόμα κι αν δεν είμαι πχ κυνηγός Με την ίδια λογική που έχω δικαίωμα να αγοράσω μπαλτά και ας μην είμαι χασάπης, παραθείο και ας μην είμαι βοτανολόγος, τσεκούρι και ας μην είμαι ξυλοκόπος, ρόπαλο και ας μην είμαι μπεϊζμπολίστας... Δεν νομίζω πως χρειάζεται να συνεχίσω με έναν ατελή κατάλογο άλλων θνησιγενών αντικειμένων..
Δέχομαι τη λόξα του να κατέχεις όπλα. Και να έχεις πχ ένα περίστροφο. Το κατέχεις νόμιμα, δηλωμένο, έχεις κάνει τις ιατρικές εξετάσεις, έχεις αποδεικτικό ικανότητας χορηγημένο από το τάδε σκοπευτήριο και ασκείσαι κατά τακτά χρονικά διαστήματα στη σκοποβολή.
Αλλά δεν είναι λογικό.
Σε άλλες χώρες είναι λογικό και αρκετά κοινό να έχεις όπλο. Κυρίως λόγο άμυνας. Αλλά ρε φίλε σκέφτομαι και πιστεύω οτι έτσι θα άρχισε. Ένας είχε το δικαίωμα να πάρει όπλο, όλοι ένιωσαν απειλημένοι με τη σκέψη οτι οποιοσδήποτε μπορεί να έχει όπλο και κάπως έτσι παίρνουν όλοι όπλο. Βέβαια, η άμυνα είναι μέσα στα δικαιώματά σου, έχεις δεν έχεις όπλο.
Και εξακολουθώ να ρωτώ, τι καθιστά οποιονδήποτε ασφαλή και έμπιστο χειριστή των όπλων σε σχέση με μένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου